ריהוט לציבור הדתי

כאשר מדברים על ריהוט לציבור הדתי, נראה כי ציבור זה מודע לשפע של העיצובים המודרניים הקיימים בשוק והם פוקדים זה אחר זה חנויות רהיטים למגזר הדתי שונות הפרוסות ברחבי הארץ או אצל נגרים פרטיים אשר מציעים ריהוט למגזר הדתי. ישנו ריהוט ספציפי המותאם לציבור זה, כמו מטבח עם שני כיורים, מיטה יהודית, ספריות לספרי קודש ועוד. אך כמובן שיש צורך לבחור בנגרים אשר מתמחים בריהוט זה, על מנת שיוכלו להעניק למגזר זה בדיוק את מה שהם מבקשים.

ריהוט לציבור הדתי

מהו ריהוט לציבור הדתי?

נתחיל במטבח – על פי היהדות נאמר – “לא תבשל גדי בחלב אימו” , הדבר אומר כי יש צורך לבצע הפרדה מוחלטת בין בשר וחלב, כך שיש לבנות שני כיורים נפרדים במטבח, אחד לחלבי ואחד לבשרי והדבר בא לידי ביטוי גם במשטח עבודה נפרד לבשר וחלב, ארונות אחסון לכלים חלביים ובשריים, מגירה לסכו”ם בשרי וחלבי וכך הלאה.

מיטה יהודית – מיטה זאת היא מיטה נפרדת וכאשר האישה נמצאת בנידה, מפרידים בין המיטות. לכן, על המיטה להיות נפרדת לחלוטין ובעלת נוחות בלתי מתפשרת בעת הפרדתה, שהרי יש לבצע את ההפרדה אחת לחודש, כך שיש להקפיד על נוחות בעל ההפרדה.

ספריות קודש בבתים דתיים, ניתן לראות ספרי קודש רבים אותם יש לאחסן בספריות קודש מיוחדות אשר מגיעות בעיצובים מרשימים ממש כמו בבתי כנסת. לרוב ספריות אלו מגיעות עם ויטרינות זכוכית בעיצובים מיוחדים.

ראה עוד: רהיטי יוקרה לבית